Αναζήτηση στο site

Επαφή

ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
Ε.Κ.Π. 4ος, ΓΡΑΦΕΙΟ 6,
ΟΜ. ΣΚΥΛΙΤΣΗ 19,
Τ.Κ 18531 ΠΕΙΡΑΙΑΣ

ΤΗΛ. - ΦΑΞ : 2104131209

enosh_synt_ika_peiraia@yahoo.gr

Να ξεβρομίσει ο τόπος από το φασιστικό δηλητήριο

2018-03-20 10:14

Παρέμβαση για το σκεπτικό της αθώωσης Αμβρόσιου

Για το σκεπτικό της αθωωτικής απόφασης για τον μητροπολίτη Αμβρόσιο, που κατηγορήθηκε για κατάχρηση εκκλησιαστικού αξιώματος και υποκίνηση μίσους κατά των ομοφυλόφιλων βάσει του αντιρατσιστικού νόμου, ζήτησε προχτές ενημέρωση ο υπουργός Δικαιοσύνης, Στ. Κοντονής.

«Δημιουργούνται εύλογα ερωτηματικά με βάση τις δημοσιογραφικές πληροφορίες και το ρεπορτάζ, για το λόγο αυτό αύριο (σ.σ. χτες) θα ζητήσω να μου διαβιβαστούν τα πρακτικά της δίκης στα οποία περιλαμβάνεται και το σκεπτικό της απόφασης, για να ξέρω ακριβώς τι έγινε και πώς κατέληξε το δικαστήριο σε αυτήν την κρίση», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες μέρες, ο μητροπολίτης Αιγιαλείας και Καλαβρύτων, Αμβρόσιος, σε βάρος του οποίου είχε κατατεθεί μήνυση (16 Γενάρη 2016) για σύνταξη και ανάρτηση κειμένου μίσους και προτροπής σε βία σε βάρος των ομοφυλόφιλων στο προσωπικό του ιστολόγιο, κρίθηκε αθώος από το Δικαστήριο Αιγίου, που εξέτασε την υπόθεση.

Με νέο ομοφοβικό παραλήρημα

 "έπεισε" 

ο Αμβρόσιος το δικαστήριο να τον αθωώσει !

Δείτε τι είπε

"Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι παιδιά του θεού"

«Αν είχα όπλο και με άφηνε ο νόμος θα το χρησιμοποιούσα να ξεμπερδεύουμε.»

«Θεωρώ μεγάλη τιμή που είμαι σ´αυτή τη θέση.»

«Η ιερά Σύνοδος πρόδωσε την εκκλησία σ´αυτό το θέμα.»

«Έχω υποχρεώσεις και δικαιώματα. Έχω μια κουβέντα και οφείλουν να τη σεβαστούν.»

«Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι δημιουργήματα του Θεού. Γιατί ο Θεός δεν έφτιαξε ανώμαλους.»

«Οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι παιδιά του Θεού. Γίνονται δεκτά μόνο αν μετανοιώσουν.»

«Όλους αυτούς ο Θεός τους σιχαίνεται.»

«Ο νόμος που έκανε η πολιτεία, για την αναγνώριση της ομοφυλοφιλίας, είναι λάθος με βάση το νόμο του Θεού.»

«Εγώ μιλάω γι’ αυτούς που είναι στην Εκκλησία. Οι άλλοι δε με απασχολούν. Να τα βρουν με το διάολο. Να πάνε να χαθούν.»

«Αν ήμουν γιατρός και μιλούσα για τη σύφιλη κι έλεγα να μην τους πλησιάζουν, θα μου έκαναν μήνυση;»

«Το θέμα μου είναι η ομοφυλοφιλία, που αγγίζει έμμεσα τους ομοφυλόφιλους. 

Αυτοί έχουν το πρόβλημα. 

Το «φτύστε τους» ήταν μεταφορικό, δηλαδή περιφρονείστε τους. 

Το χρησιμοποιούμε σαν έκφραση, σα να λέω στη συνήγορο «Φτου σου κοπέλα μου, κούκλα είσαι» .

Μπράβο… στον ακροδεξιό Αμβρόσιο, …μπράβο και στους δικαστές που τον αθώωσαν !

«Όλους αυτούς ο Θεός τους σιχαίνεται.» 

Και τους φασίστες ?

Ο ακροδεξιών πεποιθήσεων δεσπότης Αμβρόσιος αθωώθηκε

Κάθισε στο σκαμνί μετά από μήνυση πολιτών επειδή είχε γράψει το εξής άρθρο:

«Ε λοιπόν αυτούς τους ξεφτιλισμένους, φτύστε τους! 

Αποδοκιμάστε τους! 

Είναι εκτρώματα της φύσεως! 

Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν!

Είναι άτομα με διανοητική διαταραχή! 

Δυστυχώς αυτοί είναι τρις-χειρότεροι και πολύ πιο επικίνδυνοι από κάποιους, που ζουν στα τρελλοκομεία! 

Μη διστάζετε, λοιπόν! 

Όταν και όπου τους συναντάτε, φτύστε τους! 

Μην τους αφήνετε να σηκώνουν κεφάλι! 

Είναι επικίνδυνοι!»

Όλοι τότε καταλάβαμε ότι αναφερόταν στους ομοφυλόφιλους. 

Αυτό κατάλαβαν και οι πολίτες που τον μήνυσαν.

Σήμερα στο δικαστήριο,  ο Αμβρόσιος υποστήριξε ότι οι χαρακτηρισμοί και οι παροτρύνσεις δεν αναφέρονταν στους ομοφυλόφιλους, αλλά στους πολιτικούς.

Αν, εκτός από ακροδεξιός, δεν είναι και ψευτάκος ο δέσποτας, προκειμένου να γλυτώσει από μια καταδίκη, τότε σύμφωνα με τη συγκεκριμένη δικαστική απόφαση είναι απολύτως νόμιμο να αποκαλείς τους πολιτικούς «εκτρώματα της φύσης» και να καλείς τον κόσμο «να τους φτύνουν».

Να ρωτήσω με την ευκαιρία: αν αύριο το πρωί φτύσω τον πρώτο πολιτικό που θα βρω μπροστά μου θα με συλλάβουν; Θα έχω κάνει κάτι παράνομο; 

Μα τον …θεόπνευστο λόγο του δέσποτα θα έχω εισακούσει.

Μπράβο λοιπόν στο δέσποτα που μας δείχνει το δρόμο της …αντίστασης στους πολιτικούς, μπράβο και στους δικαστές για την απόφασή τους… 

(Θου Κύριε, για να μην το ανοίξω και όσα είπε ο δέσποτας μοιάζουν με εγκώμια μπροστά σε όσα εκστομίσω… 

Και για τον δέσποτα, και για τους δικαστές, και για κάτι αυτοδιοικητικούς που πήρε το μάτι μου στα δικαστήρια προς συμπαράσταση του ακροδεξιού)